media on instagram
@the_perspect1ve
  • 11 likes
  • 0 comments

and the last one 😎 shooter: @semihmutluuu model: @benita_tanjta #canonphotography #canoneos #eos #eos200d #fotoğraf #fotoğrafçılık #picture #pictureoftheday #fotografo #wien #lastone

@alinsaniza
  • 5 likes
  • 0 comments

PENTAX K-R FOTOĞRAF MAKİNESİ FİYAT : 900 tl İLETİŞİM : 0532 681 88 83 ÜRÜN ÖZELLİKLERİ; 📌 Ürün Çok Temizdir, Sorunsuzdur, 📌 Yalnızca 2500 Shutter Civarındadır, 📌 Çantası Mevcuttur. 📌 12,4 Mp 📌 18-55 F 3,5-5,6 Lens 📌 Cmos Sensor 📌 Prime 2 Hd Video 📌 3” Lcd Yüksek Çözünürlüklü Ekran 📌 Kompact Ve Hafif Kasa Yalnızca 600 Gr 📌 Saniyede 6 Kare Devamlı Çekim 📌 Pentax Sarsıntı Azaltma Sr Özelliği 📌 Hd-Tv Oranlı Video Kayıt 📌 Yüksek Hassasiyetli Af Sistemi 📌 Parlak Net Optik Vizör 📌 Çok Amaçlı Çift Güç Kaynak Tasarımı 📌 Özel İmaj Fonksiyonu 📌 Dijital Filters Function 📌 Çapraz İşleme Modları 📌 Geliştirişmiş Hdr Fonksiyonu 📌 Dr (Dust Removal /Toz Önleyici Mekanizma) 📌 Auto Picture Modu 📌 Yeni Gece Sahne Hdr Modunu Da İçeren 11 Sahne Modu 📌 Beyaz Dengesi Ayarı, Cte Modu 📌 Pentax Dijital Camera Utility 4 Yazılım Paketi Güzel Günlerde Kullanımlar Dileğiyle, #dslr #pentax #fotoğrafçılık #fotoğrafmakinesi #fotoğrafçı #fotoğrafheryerde #fotoğrafçılar #fotoğrafaşkı #fotoğrafcı #fotoğrafvakti #fotoğrafsanatı #fotoğrafçekmeyiseviyorum #fotoğrafmakinesi

FOTOĞRAFLARINIZ YASTIKTA NAKIŞ media on instagram
@bi_nakis
  • 27 likes
  • 0 comments

#bi_nakıs_portrevip 👈 diğer tasarımlarımızı görmek için bağlantıya tıklayınız .... . ✂️ DİLEDİĞİNİZ ZAMAN YIKAYIN ) . https://m.YouTube.com/channel/UCOw3YqUBFNcr4mMHkQMR-Ew/videos . ✅ https://m.facebook.com/profile.php?id=100026849808235&ref=content_filter . FOTOĞRAFLARINIZI , EN GÜZEL ANILARINIZI , EN BEĞENDİĞİNİZ OBJE ve YAZILARI, DÖVMENİZİ ; BİZE GÖNDERİN NAKIŞ İLE DİZAYN EDELİM... . . HER TASARIMIN FİYATI FARKLIDIR ...LÜTFEN DM ve WHATSAPP 0544 770 18 06 . . . . . . . . . #bi_nakıs #yolaçık #dogafotograflari #portre #fotoğrafçılık #fotoğrafçekimi #pozvermek #pozverme #fotografbaski #fotoğraflar #fotoğrafçı #fotografcilikkursu #keşfetteyiz #doğafotografı #düşündürensözler #incisözlük #incisozluk #kinyas #kıskançlık #doğalgörünüm #sevgiliyesözler #işilanları #bezbebek #anlatamıyorum #anlatkaradeniz #gezilecekyerler #şemsitebrizihazretleri

iwa media on instagram
@atsiwmt
  • 29 likes
  • 0 comments

面白いものが出てきた。Canon EFレンズがPanasonicのマイクロフォーサーズセンサーで使えるAndroid端末を中国のYoungnuoが出してきた。価格によるけど、これは国内のカメラとスマホメーカーの刺激になるのでは? #repost @anadolufk (@get_repost) ・・・ Android ve değiştirilebilir lensli bir fotoğraf makinesini kim istemez ki? Youngnuo'nun çıkaracağı bu haberin yazısı profildeki linkte. https://anadolufk.wordpress.com/2018/11/05/yongnuodan-aynasiz-android-fotograf-makinasi/ #youngnuo #fotoğrafmakinası #yn450 #mirrolesscamera #blog #newblog #fotoğrafçılık

🌺🌺🌺 media on instagram
@kitap_okuurr
  • 29 likes
  • 2 comments

- Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti. Bu da öyleydi. İyi ol, sağ ol, uzak ol. Ama bir daha görme beni! #muratmungan #apple8#anıyakala#izmirdeyaşam #mavibahçe #benimkadrajim #benimgözümden#gezerekcekiyoruz #fotoğrafçılık #fotoğraf #color #ig_türkiye #foto #beatiful #instagood #colorado #izmir

Aişenur Sefer media on instagram
@isminuraise
  • 143 likes
  • 0 comments

Sevgili günlük; Bunca kırgınlıklar bunca üzülmeler bunca ağlamalar varken, bunca kırdıklarımız bunca üzdüklerimiz ve bunca ağlattıklarımız da var. Her zaman hatayı karşıdakinde görmek neden? Neden önce kendi kalbimizin temizliğiyle ilgilenmiyoruz ? Kırıyoruz, üzüyoruz, ağlatıyoruz hemde hiç acımadan. Hani kalp kırmak Kabe yıkmak demekti .. düşünmek lazım sevgili günlük .. akletmek lazım .. . . #topvsco #vscovibtage #vscoturkey #canontürkiye2015 #besthotsworld #isminur #vscostage #vscobloger #instagood #ıgshots #1kitap1fotoğraf #ig_photosentez #gununkaresi #vscokadraj #severekçekiyoruz #photomondial #insta_kardeşligi #vscotutkusu #fotografheryerde #ig_today #_vscogood_ #vscomm #turkishfollowers#fotoğrafçılık #fotoğrafheryerde @instagram #instagood #instagram #insta

• 199 likes
  • 6 comments

İstanbul sana bugün nereden bakayım bilemedim her yanından ayrı apayrı bir güzellik akıyor her mevsimi bu kadar mı güzel olur bir şehrin şiir gibi şehir İstanbul. İstanbul’u dinliyorum, gözlerim kapalı Önce hafiften bir rüzgar esiyor; Yavaş yavaş sallanıyor Yapraklar, ağaçlarda; Uzaklarda, çok uzaklarda, Sucuların hiç durmayan çıngırakları İstanbul’u dinliyorum, gözlerim kapalı. #orhanveli #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#objektifimden#doğa#manzara#gezi#geziyoruz#rota #türkiye#benimkadrajim#fotoğrafçılık#lifestyle#tatil#holiday

Ali Şen media on instagram
  • 139 likes
  • 5 comments

İstanbul'a gelende kalanda hatta şöyle bir gelip geçen de mutlaka uğramalı Üsküdar sahilindeki Kız kulesine içide dışı da güzel ama uzaktan şöyle bir bakınca gün batımına doğru daha da güzel. #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#objektifimden#doğa#manzara#gezi#geziyoruz#rota #türkiye#benimkadrajim#fotoğrafçılık#lifestyle#tatil#holiday#öncetürkiyeyikeşfet

• 131 likes
  • 7 comments

Ahan da gittim,girdim gördüm Kız Kalesini tekne ile gidiş geliş 15₺ ayrıca kapı da sizi bir güvenlik karşılıyor ikinci tahsilatı da o yapıyor ücretsiz değil yani 6₺ bilginiz olsun sonra vay ben duymadım vay ben işidmedim demeyin 😂🤣 #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#objektifimden#doğa#manzara#gezi#geziyoruz#rota#seyahat#türkiye#benimkadrajim#fotoğrafçılık#turkey#türkiye#mersin#kızkalesi#öncetürkiyeyikeşfet

Ali Şen media on instagram
  • 170 likes
  • 9 comments

Çok bekletiğimi biliyorum başlıyoruz yine yeni rotalar için ekimi bekleyin belki ondan önce yine böyle bir nehir fotoğrafları görebilirsiniz arayı fazla açmamak adına:) #süpriz#rota#eskişehir 🚴🏍️🚣🏊🏃🤣😂🤣 #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#objektifimden#doğa#manzara#gezi#geziyoruz#rota#seyahat#türkiye#benimkadrajim#fotoğrafçılık#istanbul#travelgram#foto#turkey#türkiye#fethiye#istanbul

• 114 likes
  • 4 comments

photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#objektifimden#benimkadrajim#gezmeler#doğa#manzara#türkiye#fotoğrafçılık#istanbul

• 194 likes
  • 8 comments

Uzun yolculuklar, Günler öncesinden planlar yapmanıza gerek yok İstanbul dan çok uzaklaşamıyorsanız istanbula 2 saat mesafede ki Ağva va gidip Göksu deresinde kahvaltı yapıp, öğeden sonra 1-2 saat denize girip sonra akşama doğru otogar tarafındaki Liman restoran da Alkollü veya Alkolsüz balık keyfî yapabilirsiniz hazır sezonu yeni açılmışken. #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#photooftheday#instagood#instalike#lifestyle#objektifimden#benimkadrajim#fotoğrafçılık#gezmeler

• 101 likes
  • 2 comments

Buraya gitmekten hiç bıkmam buradan Haliç e seyretmek gündüz çay veya kahve eşliğinde akşam da günbatımını izlemek ayrı bir keyif veriyor insana buraya mutlaka gidin ve mutlaka bir fotoğrafınız olmalı burada. İsterseniz teleferikle ki bunun için sabır ve zaman lazım çünkü turislerden sıra gelmek bilmiyor tavsiyem giderken mezarlık içindeki yoldan gidin en fazla 10 dakika sürüyor dönüşte teleferik kullanılabilirsiniz kısa sürede olsa Haliç i havadan kısmen de olsa görmek mükemmel. #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#objektifimden#doğa#manzara#gezi#geziyoruz#rota#seyahat#türkiye#benimkadrajim#fotoğrafçılık#istanbul#travelgram#foto#turkey#türkiye#doğa#istanbul

• 84 likes
  • 1 comments

Hem ruhum doysun hemde midem diyorsanız işte burası İstanbul daki o mekânlardan birtanesi ama sadece kahvaltı için ruhunuz doyar tabi benim gibi biraz sabredip güzel manzaralı bir masayı kaptiysaniz çok pahalı değil ama garsonlarını hiç beğenmedim sunum dan eser yok büyük çay bildiğiniz su bardağında geliyor mesela fincanı tercih edebilirler,garsonlar genç kız olabilir. Birde insanların başımda beklemesi çok rahatsız edici oluyor.Bu haliyle bile boş kalmayan mekan bence ya el değiştirmesi yada mekânın değişmesi gerekir. #photography#photo#photooftheday#instagram#instagram#instagood#instalike#travel#nature#travelphotography#naturephotography#photooftheday#instagood#instalike#lifestyle#objektifimden#benimkadrajim#fotoğrafçılık#gezmeler#öncetürkiyeyikeşfet